Malgrat que al Estats Units es van fabricar prop de 7700 unitats F7, la companyia New Haven solament va tenir dues unitats F7: la 6690 i la 6691. Amb 1500 HP i sistema diésel elèctric, van operar des de 1959 fins l'any 2009. S'assemblen molt a les 60 unitats FL9 que va contractar New Haven Railroad per als seus trajectes entre Boston i New York Central. Les FL9 de New Haven tenien presa d'electricitat en el tercer carril per poder entrar a Manhattan sense contaminar. Tenien 1780 HP, el carretó posterior de tres eixos i velocitat máxima de 90 mph.
La New Haven F7 del Ferrocarril de Can Mercader està realitzada a escala 1:10. La van construir els socis José Luis i Juan Manuel Vilaplana, a partir d’un kit de Maxitrak, l’any 2010. Té mig cavall de potència i pot arrossegar cinc vagons (unes 10 persones). Circula acompanyada d’un vagó NH de mercaderies amb fre manual i un cabús, també de la New Haven, a la cua.