- Longitud de la via principal: 834 metres.
- Longitud total de vies: 1600 metres.
- Aparells de via: 28.
- *Tipus de via: Perfil Vignole d’acer inoxidable amb travesses de ferro galvanitzat o inoxidables, fixada amb tirafons i ciment damunt placa de formigó.
- Amplada de via: 5 polzades (127 mm), segons Normes Europees.
- Radis de corbes: 15 metres en via principal; 7,5 metres en vies auxiliars.
- Placa giratòria i fossar de cendres per a locomotores de vapor.
- 2 Dipòsits per a guariment del material mòbil i recàrrega dels acumuladors.
- Control centralitzat dels desviaments d’entrada a l’estació principal.
- Estació automatitzada de subministrament d’aigua tractada per a locomotores de vapor.
- Magatzem-taller per al manteniment del material mòbil.
- Vestidors per al personal d’explotació.
- Edifici de l’estació principal de 24 metres quadrats per a recepció de visitants.
- Edifici de mercaderies per a tasques d’explotació i manteniment.
- Pont metàl•lic de doble via i 6 metres de longitud.
- Pont metàl•lic de via única i 3 metres de longitud.
- Túnel de via única i 21 metres de longitud en corba.
- Rampa i via exclusiva per a càrrega i descàrrega de material pesant.
EN PROJECTE
- *Tercer Dipòsit per a guariment de material mòbil.
- Rotonda per a locomotores.
MATERIAL MÒBIL
- 10 Locomotores de vapor.
- 20 Locomotores elèctriques.
- 1 Locomotora tèrmica.
- 60 Cotxes de viatgers per a 2/3 persones cadascun.
- 20 Vagons de mercaderies per a manteniment de les instal•lacions.
- 1 Automotor elèctric AVE amb 10 unitats per a 25/45 viatgers.
- 1 Automotor Euromed amb 10 unitats per a 25/45 viatgers.
- 1 Tramvia TRAM reproducció del que circula per Cornellà.
- 1 Automotor MAN reproducció FGC amb tracció elèctrica.
- 1 composició Talgo Pendular amb 8 unitats.