Locomotres RhB 4/6 353 i RhB 2/4 207

La locomotora RhB 2/4 207 va ser l’última locomotora de la sèrie construïda l’any 1913 per SLM per encàrrec dels ferrocarrils de via estreta de RhB per remolcar trens per la seva xarxa recentment electrificada. Aquestes locomotores constaven d’un sol motor de 310CV que a través d’unes bieles transmeten el moviment als dos eixos motrius dels quatre que porta la locomotora.

La locomotora Rhb 353 que circula pel parc va ser construïda l’any 1990 per TJV i circula en doble tracció amb la seva germana gran, la RhB 4/6 353.

La locomotora RhB 4/6 353 és la primera d’una sèrie de tres locomotores construïdes l’any 1914 per MFO i SLM per comanda de Rätische Bahn per augmentar el parc de locomotores elèctriques més potents que les anteriors per tal de poder arrossegar trens més pesants. Consta de dos motors de 800CV en total amb transmissió per bieles que mouen quatre eixos motrius de sis que en té la locomotora en total.

Aquesta reproducció va ser construïda l’any 1990 per TJV i incorporada al parc motor del ferrocarril al mateix any.




 

 

MITSUBISHI 269

Són unes locomotores adquirides per Renfe entre els anys 1973 i 1985 per realitzar tot tipus de serveis de viatgers i mercaderies.

La subsèrie a la que pertanyen les dues locomotores del club consta d’un total de 109 locomotores construïdes entre 1973 i 1978 amb una caixa de canvis als bogies que permetia unes velocitats màximes de 80km/h per mercaderies i 140km/h per viatgers.

Les dues locomotores van ser incorporades al parc motor l’any 1997, primer la locomotora número 269.002 i poc després la 269.001 amb el mateix sistema de tracció per tal de poder fer doble tracció amb comandament múltiple.

RENFE 252

La sèrie 252 de RENFE és una sèrie de 75 locomotores universals molt versàtils, derivades de la sèrie E120 dels Deutsche Bahn. RENFE les va demanar el 1989 per a disposar de locomotres aptes per a circular a 220 Km/h en vistes a la construcció  a línia d’alta velocitat de Madrid-Sevilla. Formen part del projecte Eurosprinter de Siemens. La construcció de les 15 primeres unitats va córrer a càrrec del consorci Siemens – Krauss-Maffei, sent les restants construïdes sota llicència per CAF i MACOSA. 15 van ser per a ample internacional (1435 mm) i 60 per ample ibèric (1668 mm). Aquestes locomotores es poden veure per tota la xarxa de les línies electrificades d’ADIF.


Les locomotores 252 han rodat per 7 països diferents (espanya, Alemanya, França, Luxemburg, Àustria, Txecoslovàquia i Itàlia) en proves.


Renfe hizo un pedido de 75 locomotoras a estos fabricantes, 15 para ancho internacional (1.435 mm) y 60 para ancho ibérico (1.668 mm). Estas locomotoras se pueden ver hoy en día por toda la geografía española de las líneas ferroviarias electrificadas.

Premium templates by www.bigtheme.net free download.

София Дървен материал цени

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de