LOCOMOTORA MTM DH-300

La locomotora MTM DH-300 és un tractor industrial fabricat per La Maquinista Terrestre y Marítima en 1980, amb 300 HP, que va prestar serveis a factories com SEAT, FORD, OPEL, etc. La seva velocitat máxima és de 40 km/h. A la ARMF de Lleida tenen un exemplar restaurat i operatiu.

El model que circula per Can Mercader está realitzat a escala 1:8. Té quatre motors amb un total d'un cavall de potència; pot arrossegar 9 vagons amb unes 15-18 persones (més d’una tona de càrrega). Va ser construit per Antonio Caballero i José Luis Vilaplana en 1996.

LOCOMOTORA NEW HAVEN F7 1958

Malgrat que al Estats Units es van fabricar prop de 7700 unitats F7, la companyia New Haven solament va tenir dues unitats F7: la 6690 i la 6691. Amb 1500 HP i sistema diésel elèctric, van operar des de 1959 fins l'any 2009. S'assemblen molt a les 60 unitats FL9 que va contractar New Haven Railroad per als seus trajectes entre Boston i New York Central. Les FL9 de New Haven tenien presa d'electricitat en el tercer carril per poder entrar a Manhattan sense contaminar. Tenien 1780 HP, el carretó posterior de tres eixos i velocitat máxima de 90 mph.

La New Haven F7 del Ferrocarril de Can Mercader està realitzada a escala 1:10. La van construir els socis José Luis i Juan Manuel Vilaplana, a partir d’un kit de Maxitrak, l’any 2010. Té mig cavall de potència i pot arrossegar cinc vagons (unes 10 persones). Circula acompanyada d’un vagó NH de mercaderies amb fre manual i un cabús, també de la New Haven, a la cua.

LOCOMOTORA “MATIUS” 0-2-0T

Vaporosa construïda a principis de segle XX per Orenstein & Koppel per un ample de via miner, la construcció es va repartir per molts països europeus.

Dos socis tenen aquesta locomotora reproduïda per TJV des dels seus inicis.

Locomotres RhB 4/6 353 i RhB 2/4 207

La locomotora RhB 2/4 207 va ser l’última locomotora de la sèrie construïda l’any 1913 per SLM per encàrrec dels ferrocarrils de via estreta de RhB per remolcar trens per la seva xarxa recentment electrificada. Aquestes locomotores constaven d’un sol motor de 310CV que a través d’unes bieles transmeten el moviment als dos eixos motrius dels quatre que porta la locomotora.

La locomotora Rhb 353 que circula pel parc va ser construïda l’any 1990 per TJV i circula en doble tracció amb la seva germana gran, la RhB 4/6 353.

La locomotora RhB 4/6 353 és la primera d’una sèrie de tres locomotores construïdes l’any 1914 per MFO i SLM per comanda de Rätische Bahn per augmentar el parc de locomotores elèctriques més potents que les anteriors per tal de poder arrossegar trens més pesants. Consta de dos motors de 800CV en total amb transmissió per bieles que mouen quatre eixos motrius de sis que en té la locomotora en total.

Aquesta reproducció va ser construïda l’any 1990 per TJV i incorporada al parc motor del ferrocarril al mateix any.




 

 

Més articles...

Premium templates by www.bigtheme.net free download.

София Дървен материал цени

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de