AUTOMOTOR MAN

CGFC va adquirir, d’entre moltes altres companyies de via estreta, varis vehicles MAN, un cop posades d’acord totes les administracions ferroviàries per comprar un model en un gran nombre i així abaratir costos. De la primera comanda de 69 cotxes, Catalans varen quedar-se amb 11, tots motots. En un primer moment no va ser així, ja que es van demanar quatre remolcs que es trnasformare a motors. Aquests vehicles disposaven en origen un motor MAN de sis cilindres i quatre temps, amb  210CV de potència. Tenien comandament múltiple per a fins a quatre automotors. Amb dues plataformes amb dues portes a cada una s’entrava en els tres departaments de viatgers així com en els WC i les cabines. En total hi cabien 60 persones assegudes. Els dos testers tenien porta d’intercomunicació. A FGC se’ls hi van arribar a suprimir testers i formar unitats de dos cotxes. Van començar a prestar serveis el 1966 i van continuar presntant servei fins l’electrificació de la línia d’Igualada l’any 2000. Els cotxes es numeraren de 3005 a 3015. Aquests cotxes varen ser decorats amb els colors típics verd mar i verd muntanya. Eren coneguts com “Boleto Verde”.

Premium templates by www.bigtheme.net free download.

София Дървен материал цени

Online bookmaker Romenia bet365

Germany bookmaker bet365 review by ArtBetting.de